Jeżeli zakupiony towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem mogą Państwo złożyć reklamację w ramach rękojmi.
Reklamacja powinna zostać dokonana na adres firmowy. Do paczki należy dołączyć pisemną reklamację.
W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji, przesyłka powinna zawierać:
reklamowany produkt,
wypełnione pismo reklamacyjne,
dowód zakupu lub dane osoby, na w imieniu której złożone zostało zamówienie.
W terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem, ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy Cię o dalszych czynnościach
INFORMACJE DOTYCZĄCE ZWROTÓW TOWARU
Zwroty materiałów kupowanych na metry jest nie możliwy. Każde tego typu zamówienie traktowane jest jako indywidualne.
Zwrot towaru dotyczy tylko zakupionych pełnych belek materiałów. W tym przypadku gwarantujemy prawo odstąpienia od Umowy i tym samym zwrotu zamówionego towaru, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny.
Zwrotu powinno się dokonać odsyłając na swój koszt niechciany produkt wraz z wypełnionym formularzem „Odstąpienie od umowy”